המדענית הנטורופטית

מי אני ואיך הגעתי לעסוק בנטורופטיה?
מילדות רותקתי לעולם הטבע,  חקרתי צמחים ואת השפעתם עלינו ובחנתי שיטות תזונה שונות. אהבתי מאד בעלי חיים, טיפלתי בהם והאמנתי שהייעוד שלי הוא להיות וטרינרית.
סיימתי לימודי תואר ראשון בפקולטה למזון סביבה וחקלאות. שם הכרתי לעומק תזונה (אותה למדנו עם הדיאטניות), את עולם בעלי החיים- וכן עולם הצומח. הנושא שאהבתי מכל היה הורמונים, וחקרתי את השפעת ההורמון פרולקטין על הרבייה. המשכתי ללימודי וטרינריה אבל במהלכם הבנתי דבר חשוב- אני אמנם אוהבת בעלי חיים מאד אבל חשוב לי לטפל בבני אדם!
כך הגעתי לנהל מחקר- כחלק מלימודי תואר שני בחוג לביוכימיה- בהדסה עין כרם, שעסק בקשר שבין סוכרת הריון ומצבי דלקת בגוף. בהמשך בחרתי בנטורופטיה- השילוב המושלם לי של טבעי וקונבנציונלי, ריפוי מסורתי ומודרני. במהרה נאלצתי ליישם על עצמי את נושאי הלימוד- לאחר שילדתי בלוטת התריס שלי יצאה מאיזון
הרופאים המודאגים אסרו עליי להכנס שוב להריון מחשש ל'קרטיניזם' של העובר, ניבאו ירידה בפוריות וניסו לאלץ אותי להתחיל ליטול תחליפי הורמוני לבלוטה. בחודש אחד, אחרי הרבה מחקר שערכתי ובעזרת שיטות ריפוי טבעיות, יצאתי מהאיזור האדום בגרף. מאז ילדתי עוד פעמיים, התריס שלי מתפקדת, ואני מעבירה את זה הלאה ומתמחה בטיפול בנשים החוות חוסר איזון הורמונלי, וכן בעיות פריון, גיל המעבר, סכרת, עיכוב גדילה בילדים ועוד.
לעולם אשאר ביולוגית חוקרת ומדענית, אבל התפתחתי והיום אני משלבת בין הריפוי הטבעי הוליסטי, עם ראיה מפוכחת ומדעית. אינני מתנגדת לרפואה הקונבנציונלית, אני מגיעה מתוכה ומכירה את מגבלותיה. אני רואה איך כיום המחקר האמפירי, האיכותני בוחן את הידוע לנו בתחום הריפוי הטבעי- תזונה, צמחי מרפא, שמנים אתריים, תוספי תזונה,  והקניית אורח חיים בריא ומספק הוכחות מוצקות על הצלחה עם מטופלים בשלל מצבי חולי.

שתפו

הירשמו לקבלת עדכונים

צעד ראשון ל.........

מאמרים נוספים

בלוג

ניקוי אביב

אז החלטת שאת עולה על הגל, את מגייסת משאבים נפשיים

Open chat
נעים להכיר:) שמי אודליה ואני כאן כדי לענות לך על כל שאלה